<$BlogRSDURL$>

2.4.05

6. Blood On The Ground - (4:34) 

I don't wanna talk to you anymore
I'm afraid of what I might say
I bite my tongue every time you come around
Cause blood in my mouth beats blood on the ground

Hand over my heart I swear
I've tried everything I could within all my power
2 weeks and 1 hour
I slaved and now I've got nothing to show
oh if only you've grown taller than a brick wall
from now on, gonna start holding my breath
when you come around and you flex that fake grin
cause something inside me has said more than twice
that breathing this air beats breathing you at all

I don't wanna talk to you anymore
I'm afraid of what I might say
I bite my tongue every time you come around
Cause blood in my mouth beats blood on the ground

Hand over my mouth
I'm earning the right to my silence
in quiet discerning between ego and timing
good judgment is once again proving to me
that it's still worth its weight in gold
from now on I'm gonna be so much more weary
when you start to speak and my warm blood starts to boil
seeing you is like pulling teeth
and hearing your voice is like chewing tin foil

I don't wanna talk to you anymore
I'm afraid of what I might say
I bite my tongue every time you come around
Cause blood in my mouth beats blood on the ground

I'm fast to a better judgment
by saying less today
I will gain more, gain more
no tears to you my, my fickle friend, yeah
you you you you, you brought the art of silent war

I don't wanna talk to you anymore
I'm afraid of what I might say
I bite my tongue every time you come around
Cause blood in my mouth beats blood on the ground

---

os dias vem sendo longos, eu fiquei parada até que minhas pernas falhassem. meu corpo vem funcionando muito bem. relatividades eu venho desconstruindo. soube algumas novidades e fiquei ainda mais pensativa. o mundo gira. e realmente dá voltas. e isso é realmente engraçado, ou por falta de vocabulário eu diga que seja.
faz um ano que eu tive que rever tudo. carregar minhas coisas nas costas. lidar com muitos medos. sei que ainda não superei isso completamente, mas nessa semana eu tive provas concretas de que caminho livremente para isso.
ahn... eu suspiro brevemente. vem lá do fundo, carrega para fora um peso. mas ao mesmo tempo ele continua aqui. isso não é de se esperar né?
acho que de fora deve dar um monte de impressões equivocadas sobre mim. mas me doe admitir realmente a minha parcela de culpa (ou responsabilidade, se preferir) advinda dos meus silencios. depois que isso foi dito na minha cara, eu realmente meditei sobre...
o dinheiro que eu to gastando não esta compensando todo o tempo que me sinto sozinha. cada vez mais claro fica para mim o que devo fazer. e também minhas fraquezas. a geisa disse que eu era corajosa, por tentar fazer o que era certo, por finalizar de verdade para poder começar livremente, mas eu fico com esse nó na garganta. e porra! ninguém sabe de nada mesmo.
entrar em mim mesma vem sendo util. e revelador. espero sair melhor disso tudo. e sinceramente sinto que caminho, de verdade caminho.

quem sabe um dia eu possa provar que era necessario.

meu sangue espirra no chão.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?